Dag 23 - Vad ska mina barn heta

Som min lillasyster påpekade i sitt inlägg ang. detta med namn så älskar jag fenomenet. Alltså, det här med vad mina barn ska heta. Ska jag få ge dom alla namn jag gillar så får jag föda ut ett helt landslag först. Lika som systra mi så gillar jag isfolket och vill att alla mina (tusen) barn ska heta någt efter böckerna.

Jag tänker faktiskt välja att inte svara helt på den här frågan. Först för att ingen ska få för sig att "ta" mina namn innan jag hunnit producera några avkommor, men också för att jag faktiskt inte vet vad jag skulle döpa dom till (jag har så många favoritnamn). Förmodligen skulle di små få heta något som funkar både på Svenska och Engelska. Efter att ha bott utomlands i över tre (!) år så känns det viktigt för mig.

Men en sak kan jag säga. Får jag en flicka så ska hon ha andranamnet Anna.

Kort och gott.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!