En relativt vanlig tisdag. Liksom

Ännu en fullspäckad dag. Jag och A har busat och sen hämtade jag även K idag. Spöregna gjorde det dagen till ära. Men det var faktiskt på tiden. Det har inte regnat ordentligt på åtta veckor. Åtta veckor! Fattar ni hur torrt det är här.. I alla fall så har jag hämtat barn och sen passat lilla Alice. Efter att spendera min mesta tid med små pojkar så är det fint med lite tjejtid emellanåt (don't take me wrong, jag är helt kär i alla mina pojkar). Väl hemma har jag både städat rummet, packat en flyttkartong till och hunnit byta sängkläder, slänga i en tvättmaskin OCH duschat. En liten pratstund med min käre far hanns också med. Han rådde mig att inte äta en enda gurkbit/tomat/salladsblad. Jag lovade att våga-vägra-grönsaker ett tag till (annars kan jag lugna ner er med att det är värst i norra Tyskland, att dom som dött är alla (förutom en) över 80 år och att jag.. Helt enkelt inte äter grönsaker från någonstans ifrån just nu)

Annars spenderar jag all min lediga (all? Vilken all? Var det där ett skämt eller?) tid med att lyssna på Glee-låtar. Japp, I am addicted och japp, jag önskar mig skivorna i.. Sommarpresent?

Och jag står för det.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!