It's not that hard to make my day almost-perfect

Ikväll har jag varit barnvakt åt en skitsöt liten pojke. Synd att han sov hela tiden (japp, jag tycker faktiskt det var lite synd). Jag passade dock på att hänga på deras inte-så-dumma balkong och sedan kolla på film i deras inte-så-dumma soffa. Filmen visades dock på tv.n, inte på soffan (jag däremot befann mig i soffan, inte på tv.n).

När jag kom hem (dvs för 5 minuter sedan) kom jag in på mitt rum.
Alltså jag menar det bokstavligen. Jag kom in på mitt rum!
När jag åkte hemifrån fanns det ungefär 3 st 1x1dm golvyta i mitt (relativt stora) sovrum.
När jag kom hem hade någon alltså städat mitt rum.
Jag gissar på mitt livs kärlek.
Det är inte konstigt att jag är singel eftersom the love of my life är kvinna (och jag tyvärr inte tänder på henne).
Dom har mycket att leva upp till, männen.

Älskling. TACK!
Ich hab dich ganz doll lieb. <3 (and you made my, mostly, crapy life a hole lot better. And yes I speak in english with you. Write. Whatever.)


Comments
tjidtjie skrev 2011-05-09 @ 23:43:36

Snyggingar! Saknar dig pigan min.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!