Jag har så fina vänner

Idag fick jag post.
Av en kär (och saknad) vän.
Hon skickade med diverse nödvändigheter.
Så som P-piller och Snus.
Hon vet vad som behövs i livet, min festis-bästis.
(jag stod förövrigt och hoppade upp och ner av glädje när Elias kom in till mig med paketet. Glad tjej)



Tack api. Jag blev superglad (speciellt för brevet). Saknar dig och bitte, ge mig en adress så jag kan åtgärda (det är fel ord för det jag försöker säga men jag kan inte komma på vad det egentligen ska vara) gesten. Tjänsten. Skitsamma, jag saknar dig. <3

Comments
Liten apa skrev 2011-05-13 @ 00:04:42

Vad gör man inte för sina älskade vänner som bor alldeles för långt bort?! :) du ska absolut få en adress tillbaka, vi kan väl bara vänta lite tills jag flyttat till Gotland?! Vore roligt att få ett litet brev dit, så jag får nån post ialf :) älskar dig vännen! Glömde dock skicka med en grej, hade Telia-Kondomer med roligt budskap men det får bli i nästa brev :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!