Kino und Fressgass

Igår var jag och såg Water For Elephants. Den var ju grymt bra. Förutom att jag skämdes över att vara kvinna en kort stund i början.
När?
När Robert Pattinson viade sig och den kvinnliga delen av publiken stönade (ville förmodligen även applådera, hejdade sig som tur var).

Efteråt strosade vi på Fressgass där det var fest. Fressgassfest närmare bestämt. Drack Apfelwein och knyckte glasen när vi skulle gå. Jag vill gärna tro att jag har knyckt dom (för ooh så bra dom kommer passa i vår lägenhet!) men faktum är att jag på hederligt vis kommit över dom. När man köper Apfelwein får man snällt betala pant på glasen. Lämnar man tillbaka dom (glasen alltså. Apfelweinet får man behålla), får man pengar tillbaka. Jag valde att skita i allt och göra stor affär över att jag "snodde" glas av tyskarna. Senare lyckades jag även komma över 4 små Apfelweinglas. Tack och bock för det!

Vill ni förresten se mitt bästa köp i hela världen?
Säger ni nej får ni väl trycka bort rutan nu för här kommer det;



Så är asken fin också!

Comments
En annan Jessica skrev 2011-05-20 @ 09:38:09

Glad jag blir att du hade en trevlig date! :-) Och vet du, idag är det exakt två veckor tills jag sätter mina 37or på tysk mark igen! Läääängtar efter att få hänga med er igen! Och prata skvaller! Ha en bra dag lilla du! Puss!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!