Min lilla sessa.



Idag fyller min systerdotter fem år.
Igen, hon fyllde nämligen fem år för två år sedan.
Nej, det är inte alltid hon make scense, min lilla prinsessa.
Men det är jämt som jag älskar henne. Och jag vet inte om jag gillar att hon blivit så stor.

Det jag försöker säga till Molly (som, som sagt, bara fyller fem och därför inte använder internet. Eller kan läsa heller för den delen) är; Grattis på din RIKTIGA femårsdag! Muahra älskar dig hur mycket som helst. Vi ses i sommar lilla hjärtat.

(förövrigt tänker jag idag på min lille aajja som inte längre finns. Så tänker jag på när vi stod på gravbacken och skulle sänka ner vår lille farfar då Tobin (Mollys ohängde lillebror förövrigt) valde att släppa av en skit (ingen dålig sådan) på sin gommors folkdräkt. Det var fint det Tobin, mycket stämningsfullt)
(förövrigt no.2: Jag saknar min aajja)

Comments
Åabps skrev 2011-05-11 @ 09:32:16

MIna barn kanske inte alltid har en känsla för timing. Men jag vet att aajja älskade att Tobins sket ner Marika. Han sitter på molnet å fnissar åt det nu!



Älskade Aajja...

URL: http://frokensvart.blogspot.com/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!