Min vecka i förtid (så ni inte blir alltför upprörda på uteblivet bloggande från min sida)

Det är full fart nu. Det märks att det börjar dra ihop sig till både det ena och det andra. Så här har min dag idag sett ut och så här kommer närmaste dagarna se ut (detta för att ni ska förstå varför min blogg är dödens tyst now adays); (p.s. Bry er inte om mina olika tidsperspektiv på det hela. Då mår ni bara dåligt och vill sätta mig i Svenska För Invandrare. P.s.2. Kommer i och för sig snart behövas i alla fall..)

Idag;

07:45
- Körde barnen till Skolan
08:20 - Hade släppt barnen, åkte och handlade för dagens lunch
09:00 - Tillbaka i Kyrkan. Fixa inför dagens föräldraträff
11:00 - börja laga lunchen (köttfärssås och pasta)
14:00 - ätit, diskat, städat. Åker för att hämta barnen
16:00 - Tillbaka hemma. Åt mellanmål
16:30 - iväg till A*.no2. Barnvakta
22:00 - Föräldrarna hemma - jag snart hemma

The End Of Montag.

Imorgon;
Ta hand om A*, hämta Byströms-kidsen på FIS, hämta O* och K* på fritids, lägga sötingarna.

Onsdag;
Ta hand om A*, hämta Byströms-kidsen på FIS, Springa, gå på bio.

Torsdag;
Ta hand om A*, hämta Byströms-kidsen på FIS, ha barntimmar i Kyrkan, barnvakta Jenny + Byströms-kidsen.

Fredag;
Städa Prästgården, Springa, dö, hämta Yvonne på HBF, dricka drinkar.

Lördag;
Vara död, TA EMOT NYCKEL TILL LÄGENHETEN, Dansa glädjedanser, mysa med Izabella o.co, säga hejdå till Maria.

Söndag;
Jobba pga Gudstjänst, barnvakta åt flickorna Z.

Slut på vecka.
För ny vecka, se förra veckan.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!