Pub-Måndag

Igår hade jag med mig kameran till Anglo. Det skulle fotas! Nu j*vlar i min hatt skulle jag bevisa att jag fortfarande är ute, har vänner, dricker öl (fast jag numera har en liten fling för Apfelwein och vägrar allt annat). Tog med kameran och när tillfälle gavs drog jag upp den, snabb som Zorro (som förvörigt är min favorit superhjälte. Om han är en superhjälte, det vill säga), stolt som en tupp fyrar jag av min relativt nya kamera.

Så händer ingenting.

Och ingenting.

Så inser jag att jag glömt att ta med batteriet.
Glömt stoppa det i kameran efter att ha laddat det.
Epic fail (som min vän Maria skulle sagt).

Så nu får ni tänka er hur jag hade det igår. Och i brist på bevis får ni tro på att allt jag säger är sant. Till exempel att jag och Yvonne åt (Yvonne åt, jag drack apfelwein) på ett annat "Die Kuh die Lacht" än vi brukar. Åkte spårvagn, kom till Anglo där ett fint WG redan var. Hade det allmänt gemytligt och lagom efter 12-slaget fyllde Kai år och även Carl philipp stormade in och valde att fylla år. Valde inte så mycket, fyllde mest bara. Sen hade vi det så trevligt att vi missade sista U-bahn men vi var glada för det. Låtsades vara rika, tog taxi till Preungesheim (som inom en snar framtid inte längre är min hemadress. Gör. Mig. Inte. Så. Mycket).

Slut på Pub-Måndag.

Comments
Muahra skrev 2011-05-25 @ 06:58:20

Ok, jag tror dig :-)

URL: http://www.cadjus.blogspot.com
Muahra skrev 2011-05-25 @ 06:59:07

Mest tror jag på att du glömde batterier och missade sista U-bahn så väldigt Angelica ♥

URL: http://www.cadjus.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!