Tjidtjie

Älskade tjidtjie.
Idag är det morsdag och jag vet inte om man borde sjunga nagon slags sang eller kanske säga grattis. Grattis till vad liksom? Att du är tjidtjie? Att du är tjidtjie till världens finaste barn kanske? Ja, grattis till det.

Grattis till att du lyckats uppfostra mig och mina syskon till fina människor. Till människor som vet vad rätt och fel är
. Du har lärt mig allt jag kan, och du har alltid fatt mig att tro att jag klarar av allt. Att jag är älskad och underbar. Med dig som tjidtjie känner jag att jag kan göra precis allt (sa är du snygg ocksa).

När jag blir stor, hoppas jag att jag blir som du.
Världens. Bästa. Tjidtjie.


Manne datnem eahtsam.

Comments
tjidtjie skrev 2011-06-02 @ 10:59:17

Älskade fina goa pigan! Dina ord gör mig varm och glad till tusen, fast det är ingen konst att vara bra till världens finaste barn. Ni har gett mig den största glädjen, fast ibland den största smärtan också, av oro, av sorg när ni har de tungt och att inte tala om den dan ni föddes ;)

Jag gör så gott jag kan, fast det vi är har vi gjort tillsammans. Man är alltid två i en relation och för att den ska växa och bevaras så krävs det att man båda vårdar och utvecklar relationen. Är så stolt över er mina barn, ni är fina, varma, snälla, duktiga, kloka och underbara människor. En tjidtjie kan inte önska sig mer. Ni är min miljonvinst. tjf

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!