Basarbasarbasar

Nu är årets julbasar igång. Jag körde runt till vartenda IKEA runtom Ikea (det finns tre, vi var på två) och letade pepparkakor utan resultat. Sedan kokade jag glögg så det stod härliga till innan vi öppnade dörrarna och släppte in de som, bokstavligt talat, stod och hängde på låset. Gårdagen gick bra och vi kör igen idag mellan 10 - 18 och imorrn mellan 12 - 16 innan det är över för i år.
Det är tomt utan min tysk-familj, speciellt nu under julbasaren. Men det är ok, antar jag. Tråkigt men ok. Jag saknar mest basarkramarna. Dom är svåra att klå och dom behövs. Liksom.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att sälja glögg och sill igen (inte samtidigt, jag lovar). Sen ska jag försöka finna ett litet liv efter vi stängt. Det blir oftast inte mer än att äta upp godiset vi köpt under dagen, men det är lite så det är.

Det är ju julbasar!


Comments
Jenny skrev 2011-11-26 @ 12:15:19

Vet att det inte är samma sak men just nu tänker jag att jag kramar dig hårt och länge, önskar vi var där men jag är säker på att ni gör ett finfint jobb. /Jenny

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!