Besuch!

Okej. Här var det stendött.
I mitt liv är det fullt nu dock, därav den dåliga uppdateringen. Nisse är här på besök över helgen så vi gör det mesta av det. I torsdags visade jag puben, och på fredagen gick vi på stan den största delen av dagen. Jag bjöd på lasange och sen gick vi ut. Tydligen är hela Frankfurt också ute i helgen så vi kom inte riktigt.. In. Men efter lite letande fann vi en pub som ville ta sig an oss, sen är det ju alltid plats på O'd så där tillbringade vi resterande del av natten (med ett litet inhopp på ponyhof för en Tarantino-fest). Lördag.. Stan! Stan med stros och litelite sightseen men mest mat på vapiano och senare på kvällen mat på Buena Vista. Lite karaoke med ett helt gäng (vi fann inte bara Anna och Mattias utan även en handbollsspelare som ville hänga med oss) och sen dans på en klubb i Sachs. Så har det sett ut, i stora drag. Nu ska jag klä på mig och kila upp till kyrkan. Det är gudstjänst med dop och kören ska sjunga. Sen ska jag nog hem och lägga mig på soffan igen. Det blir mest det idag, antar jag.



Båda mina älsklingar.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!