Däjsta

Nu har jag en seminarieuppgift kvar att göra idag.
Man kan ju tycka att jag ska ta tummen ur röven och skriva skiten då.
Ikke.
I vanliga fall brukar jag då istället göra andra bra saker. Som att diska. Eller städa. Eller till och med facebooka. Nu gör jag ingetdera. Jag ger mig i kast med en dugga istället.

Kan ni förstå hur svår och jobbig jag tycker att den här sista uppgiften är?

I alla fall lagade jag supergod mat idag. Canneloni fyllda med fetaost- och spenatröra med tomatsås ovanpå. Alltid en hit. Vi åt tills vi stupade. Nu har vi mat en månad framöver..

tänkte jag först, innan jag kom på att jag bor i det här hushållet, alltså räcker maten över morgondagen men inte en timme till.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!