"jag är rädd att det är idag alla löven från träden kommer ramla av"

Ibland glömmer jag bort att det finns människor som läser min blogg för att höra om mina dagar. När jag inte har något "roligt" att blogga om, och hellre låter bli än att berätta om mina dagar. Nu minns jag, ni som läser den här bloggen för att jag bor långt långt borta och ni vill veta hur jag har det.

Så idag har jag jobbat. Bebis-måndagar är fortfarande mysiga, men inte som förut. Träningen gick bra, hon ville döda våra armar så nu känner jag mig som en gorilla, men annars bra. Jag och min sambo har också satt upp gardinstänger idag. I vardagsrummet och i hennes rum, mitt är fortfarande lite kalt, men vad gör väl det, jag kan ju alltid sitta i vardagsrummet om jag vill ha gardiner (eller i Yvvis rum). Så nu har vi åtminstone gardiner tills han kommer.

Min bästa vän.


Låt inte det vackra trädet lura er. Det luktar nämligen kräk.

Comments
NIsse skrev 2011-11-08 @ 11:53:45

Väldigt snart så kommer jag :)
maddeleun skrev 2011-11-09 @ 12:43:45

Har de satt staket runt den lilla gräsplätten nu? :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!