Alone

Nu har min sambo stuckit sin kos. Hon ska till München (är förmodligen redan framme) och kolla in om det finns kvar ngn Oktoberfest. Gör det förmodligen inte. Och nja, det ska hon inte heller. Hon ska träffa alla chefer från Sverige. Ha lite gudstjänst och sånt man gör i en kyrka. I alla fall är jag gräsänka (HA! Äntligen fick JAG vara det) och är ensam tills imorrn kväll. Sen kväll, har hon varnat mig. Jag ska plugga, iväg och jobba om någon timme och förhoppningsvis träffa Josefin. Imorgon ska jag fika med fröken Rebermark på stan. Prova hennes stövlar, om jag vill ha dom. Det vill jag nog. Så det blir en lugn helg, jag var ju trots allt sjuk i tusen år nyss så jag vill verkligen inte riskera något. Nejnejnej. Det vill jag icke.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!