And the days goes on

Sådär.
Efter en urmysig dag med både A och K (man ska ju inte önska någon sjuk men oh så mysigt det var att ha båda två hemma hela dagen) så är jag hemma för att äta, plugga och städa lite. Om lite mer än en timme ska jag sen iväg till nästa barnvaktsjobb. Har ni förstått att det är fullt upp? Det är tur att det är en hel del pendlande för mig så jag hinner läsa den oerhört (not) spännande fysiologi-boken på tågen. Naturkunskapen hamnar lite i skymundan, men enbart för att denna baskurs (alltså anatomi/fysiologi) ska vara på 25% men snarare är helfart. Jag förstår inte hur dom tänkte där. Jag förstår ibland inte heller hur jag tänkte när jag sökte den kursen.. Men det är roligt att ha något att göra, det måste jag erkänna. Mina dagar är fullproppade och tiden går så väldigt fort (just nu är det Nisses ankomst jag längtar efter). Att vara sjuk är inget jag har tid med, men ibland är det skönt att bara inse att man varken kan gå till jobbet eller plugga och tvingas slappna av och inte göra någonting.

Detta har nu resulterat i ett stökigt rum och en stor hög med disk. Ska jag hinna göra något innan jag ska till flickorna för nattning så har jag inte tid att sitta här. Tur jag numera har en Iphone (som jag nu, efter att ha ägt den i ungefär 24 timmar inte förstår hur jag klarade mig utan) som jag kan roa mig med på tågen.

Nej vänta, det var då jag skulle plugga. Darn.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!