Bra sak; När man kommer hem och hittar godisskålen från gårdagen. Med godis kvar!

Jag tycker bäst om dom vita (därför är dom slut) Yvonne mest om dom gröna (därför bara en kvar). Sen är orange, röd och gul (sist grön) dom bästa. Och dom enda, vid närmare eftertanke. Chokladen är såklart på plats no:uno. Oslagbart, liksom. Bra även att den chokladen (som är min favorit här) kostar typ 28 cent på Rewe = ekonomiskt! (rolig sak - när jag epostade denna bilden från mobilen till min mejl så skrev jag "Godis Ulf" i ämnesraden. Vem är Ulf och vad gör han med mitt godis?


Comments
izabella skrev 2011-10-07 @ 07:37:47

Mina favoriter är de röda! äter bara röda, vita går i nödfall men alla andra åker bort (i gerros mun)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!