Fredagsmys

Ikväll var jag och min sambo bortbjudna till familjen Emmerich för fredagsmys. Vi slöt upp med hela familjen på barnens fritids och kollade lite uppvisningar innan vi traskade hem till Casa Emmerich. Där bjöds det på singstar, asgod middag, vin, mer singstar och såklart.. Trevligt sällskap. Jag var glad över att få krama på barnen igen (är man långt ifrån sina syskon får man skaffa substitut) och få maten serverad på tallriken. En oerhört trevlig kväll som vi gör om. Snart. Om jag får bestämma.
Jag är så glad att jag har människor omkring mig i denna staden. Tack!



Jag och min Sötnos.



Vegetarisk lasagne! Success (Franck lagar underbar mat)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!