Hej

Nu sitter jag här i tystheten. Kan man sitta i en tysthet förresten? I alla fall så är det tyst. Jag har fått tillsägelse att inte använda spotify (så lille åabpa kan sno det av mig) och min sambo har inte kommit hem än. Jag vet inte ens om hon har kommit fram till Frankfurt ens. Jag vill att hon kommer snart i alla fall. Så jag kan få prata och skvallra lite mer om gårdagen. Det är liksom inte likadant att gå ut utan Yvonne. Såklart hade jag jättekul, verkligen jätte kul, men det är fortfarande inte samma sak. Jag är nog lite kär i min sambo, det är dumt (för mig) att hon är kvinna bara. Påtal om kärleken i mitt liv så kommer min bästa hit snart. Om ungefär-ganskaprecis en månad landar han och kommer hem till mig. Jag längtar. Och jag tror jag redan sagt det en gång (eventuellt flera) också. Imorgon ska jag jobba. Jobba i kyrkan, äta lunch hos Josefin, hämta Alice på dagis, hem till Izabella och sen träna. Jag borde gå och packa ihop min morgondag redan nu det hör ju jag det. Förresten har vi ingen snö här, what so ever. Men drivisen är inte långt borta fy i min hatt så kallt det har blivit. Jag har dock fått igång mitt element, det blir en överraskning för Yvonne om även hennes fungerar. Jag ska faktiskt gå och kolla på en gång. Hejdå.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!