Igårgårdagen

Igår muddrade jag min spargris och åkte till Ikea. Skörden var god och jag kom hem med en korg, en lampa, galgar och en diskborste. Jag var nöjd. VI shoppade även loss på Rewe nu när vi hade bil (jag kan verkligen sakna att ha en bil. Även fast jag egentligen inte alls behöver en). Sedan försökte jag plugga (skickade åtminstone in en komplettering) men fastnade framför skype med storasyster och sedan Johan. Det var en fin dag. Tidigare hade jag och A nämligen ausflugstag. Vi åkte buss och Bahn till Oberursel där vi fikade med Hanna och sedan tog samma väg tillbaka. Han tycker om att åka lokaltrafik den där pojken. Resan slutade med att jag fick dra honom av bussen när vi skulle av vid huset. Han klängde sig tappert fast vid fönstret och skrek "NÄÄÄ AAV!" när jag försökte förklara att jo, vi bor här. Låt oss.

Nu ska jag dricka kaffe, äta frukost och göra mig redo för jobb. Ikväll blir det middag med Yvonne och Anna och sedan en drink på stan. Vi får se.

Comments
izabella skrev 2011-10-28 @ 12:14:17

jag vill också vara med :( istället måste jag vara fin flickvän, dumt!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!