teknikens under

idag har vi tagit ett stort steg. Ett litet steg for man kind and a big.. you know the drill. (Engelska? Really?)
Jag ringde hem till storsätern, råkade få prata med aahka (som, för er kusiners vetskap, är redo att fly storsätern för något mer spännande) och nämne att jag brukar skypa med min andra (lite yngre) aahka. Hon la på och några minuter senare loggar hon in på skype (må så vara att allt detta skett med hjälp av vår lille slavinna - Nathalie). Jag fick skypa med både aahka, aehjtie, Natta och en valp (och en orolig Tjira som satt på golvet och kollade oroligt på sin ena valp som studsade upp och ner i min kära farmors famn.

Det var ett fint avslut på min (fina, faktiskt) dag.
Okej också lagade jag lasange till min sambo idag.



Förresten sa aahka att hon hört något i skogen när hon gick till aehtjies hus. Det lät lite som *CRAAAAKRAAAAAWRÄÄÄÄ* ungefär. "Lite som en räv kanske. Eller en björn. Eller vilsna barn" om man får tro vår farmor.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!