Bara vanlig (men seg) Tisdag

Idag har det gått segt. Hela jag har varit seg och att A ramlade i trappen och fick en bula lika stor som hans hand redan innan jag kom gjorde även han en aning seg. Inte vet jag vad som gjort mig seg, men vi har mest tagit det lugnt idag. Kollat film (Angelina Ballerina. Detta namn gör att både A och K tror att jag är en hejjare på balett), promenerat och gungat. Det är väldigt vad man kan hinna med på en dag med en tvååring.

Jag skulle egentligen träffat Izabella nu på kvällen men när jag kom hem var jag helt slut och ramlade ihop i en hög på soffan. Sjuk vill jag inte kalla mig, men efter en tupplur så mådde jag åtminstone bättre och har hunnit med lite plugg nu på kvällen. Det känns bra, även fast jag inte hunnit träffa Rebis än. Vi gör nytt försök imorgon. Nu ska jag nämligen göra mig iordning för sängen (kul att sängen kräver att man gör sig iordning. Krävande alltså) så jag är piggare imorgon och orkar hela dagen.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!