Dag 27 - Min musiksmak

Alltså det är så svårt så jag inte vet vars jag ska börja.

Jag lyssnar på det mesta. Jag tycker inte om metal eller när folk bara står och skriker i läskiga toner på scenen (det kanske är samma sak? Vad vet jag). Jag kan inte sätta genre på en enda låt, och jag har ingen speciell favorit artist. Jag tycker om rock (tack Cp) och vanlig hederlig pop. Pink har alltid varit en favorit och utan att skämmas så älskar jag Carola. Så okej, någon favoritartist verkar jag ha. På senare tid spelas mycket Bruno Mars och Backyard Babies och The Hellacopters gör mig glad. Jag har i sommar försökt att inte tycka om Veronica Maggio men misslyckats. Håkan Hellström kan inte sjunga men hans scennärvaro och texter gör mig lycklig i hjärtat. Lady Gaga är helt fantastisk och mina favoritlåtar i alla lägen kommer från Journey.

Jag är en sån som gillar låtar, alla möjliga låtar. Och när jag väl fastnar för en så spelar jag den om och om igen tills jag tröttnar. Osmart, må jag erkänna, men dom är ju så bra?

Just då.
Just nu? Just nu lyssnar jag ihjäl mig på Jetlag med Simple Plan (vilket för övrigt är en sjukt bra grupp) feat. Natasha Bedingfield.


Comments
Åabps skrev 2011-09-08 @ 21:48:25

Åh, får jag tipsa om nåt? Kolla in 30 seconds to mars. Du vet, gruppen sär Jared Leto är sångare (!). Särskilt låtarna kings and queens och search and destroy. Framör allt den senare. På högsta voly helst...



Åh. Och: jag saknar dej. Men ikväll har jag vielle här (eller just nu är han å spelar innebandy med svegsgrabbarna, men ja. Han var här före. Och kommer hit efter), så det är alltid bättre än INGET syskon. BTW, vad är din nya adress?



AA, det var inte meningen att skriva ett mail här då men. Det bara blev...

URL: http://www.frokensvart.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!