Dag 28 - Min första pojkvän

Jag blev ihop med min första pojkvän när jag var 15, skulle fylla 16. Vi blev ihop 1.a Maj (lätt att komma ihåg) och jag var jättekär (som sig bör). Han kom från Älvdalen, var ett år äldre än mig och älskade bilar. Jag var där nästan varje helg under gymnasiet (kan jag ångra nu men jag var ju förtusan apkär då). Vi var ihop i över 3 år innan jag gjorde slut.

Det jag kan ge er är att jag åtminstone var jättekär när det begav sig.
Jätte, jätte. Sen grät jag en massa, sen var jag inte jättekär och sen var jag singel i tusen år.

Slut på Angelicas kärlekslivshistoria.


En gång körde Thess ner (visst var det Thess?) C's bil i ett lerhål. Inte så kul du, rätt kul nu.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!