Det är fortfarande sommar ibland

Sådär.
Mina stunder hemma i lägenheten är inte många nu för tiden. Är det inte jobb så är jag.. Inte hemma. Haha. Idag har jag börjat dagen med att äta brunch med Yvonne på Café Karin. Världens förmodligen godaste frukost serverar dom där. Stötte på Teo och Kamilla innan vi gick vidare på stan i värmen (ja, idag har det varit så varmt att jag nästan dog i mitt linne och shorts). Köpte två böcker (eftersom jag har en ovana att plöja en bok per dag nu för tiden så ger jag mig in i dom tyska böckerna igen. Det tar lite längre tid då = jag slipper byta bok varje dag = bra) och sen hann jag inte med så mycket mer innan jag satte mig på bussen ut till Dreieich. Passade Flickorna Z i någon timme innan vi fick solsting och packade oss hem. När jag var inne i Frankfurt igen köpte jag två linnen på Mexx (som tydligen ska stänga nu i septemeber) och mat på Rewe. Hann hem och duscha och fixa till köttet innan Izabella kom och gjorde oss sällskap. Vi åt innanlår (direkt från Idre Sameby), sallad och grönsallad. Drack rödvin till och sen fastnade vi framför filmen Kokowääh. Helt underbar film! Tysk dock, men får ni möjlighet så slå på svensk/engelsk text och se den. Helt. Underbar.

Det var min dag.
Gårdagen var förresten hur trevlig som helst den också.
Indeedo.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!