Det går bra nu (typ)

Idag har varit en sån där härlig dag som började bra redan vid 7 imorse när jag klev upp. A har varit underbar och vi har varit i parken största delen av dagen. Sedan kom Lisa hem tidigt och vi drack kaffe i solen innan K hämtades på dagis och vi busade en timme innan jag åkte hem. Hem där jag kunde slå mig ner på balkongen och sola en timme innan Yvonne kom och gjorde mig sällskap (i skuggan satt hon dock). Sedan fick vi ett ryck och det resulterade i en supergod grönsaksgryta som jag slängde ihop lite fint. Jag är så stolt över mig själv att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Skypat med aahka i Mihte har jag också gjort.
Lite ont i i munnen har jag pga en blåsa så det är väl egentligen mitt enda svarta moln just nu. Jag kan knappt äta och att prata gör bajsont. Ni kan ju tänka er hur lätt detta är för mig...

Nu ska jag fortsätta plugga för imorgon är det dags för det första delprovet i NKB-kursen jag läser. Innan jag skriver det ska jag hem till familjen Mc.ax. för att reka inför barnvaktsjobb. Sen har jag tänkt att avsluta fredagen med en liten (eller stor) fest. Jag är ju tillbaka förtusan!


Ursäkta dåligt ljus men ni ser det väsentliga. Min kära sambo tog med sig denna bok hem från kyrkan med anledningen; "Jag fick för mig att du hade börjat läsa i den här så jag tog med den hem"
Praktisk retorik? Nog för att jag läser mycket men någonstans drar även jag en gräns...
Tack, men nej tack.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!