Donnerstag (8/9)

Jag hade en fin dag igår. Mitt i Starbucksandet (japp, that's a word now) så får jag även höra att Urban Outfitters öppnat i Frankfurt. Jag låtsades inte bry min nämnvärt för att en halvtimme senare släpa med mig Izabella och Kamilla dit. Det var stort, det var dyrt men framförallt var det snyggt! Jag. Vill. Shoppa.
Så var alltså mitt shoppingsug tillbaka. Som jag tappade i sommras och hoppades skulle bli borta längre än två veckor. Nåväl, man kan inte få allt.

Nu ska jag sätta mig med mina Fysiologiuppgifter.
Det. Är. Skitsvårt.
For real.


Idag var det mössa som gällde för A.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!