Fredag (jag längtar till Feierabeeeeend)

Alltså min blogg var ju upp och ner igår. Jag blev less på designen och satt uppe till kl 2 utan att komma någonstans. Det enda jag nu har lyckats med är att få bort min "underteckning" och.. Ja det var allt.

Helt. Himla. Hopplöst.

Nu ska jag äta frukost och sen iväg på jobb. Ikväll ska vi fira Anna och Hanna som fyller år (22 och 20). Vi ska börja hemma hos oss så jag måste hinna städa innan jag ska iväg. Alltså, hejdå.

(är det förresten någon som lite snabbt kan förklara för mig hur jag får tillbaka din lilla bilden längst ner till höger i mina inlägg. Jag har bildens adress och måste bara veta vars i stilmallen/kodmallen jag ska sätta in skiten. Liksom.)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!