In sickness and in health

Idag är jag sjuk. Var jag i och för sig igår också, men idag lite mer. Erkältung heter det på tyska, förkylning på svenska. Hanna hade bihåleinflammation. Nasennebenhölenentzündung. Sug på den ni.

Dock har jag och Yvonne varit på stan. Jag var tvungen att inhandla ett par tofflor (eftersom vi, som ni vet vid det här laget, bor i en iglo) och kom hem med tofflor, jacka (nedsatt med tusen euro (nästan) på Urban outfitters) och armband (Snö, Designhouse Sthlm, rabatt för hon i kassan var snäll) och mössa (ni vet varför). Jag var nöjd och mycket trött när jag kom hem (efter att Yvonne bjudit på tidig middag). Nu har vi inget bättre för oss så vi går och sover. Bara sådär. Kl. 00.00 på en fredag.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!