Jag gillar måndagar.

Måndagar är härliga dagar.
Jag är halvledig (lagar mat i kyrkan mellan 10-12) och får tid för "måsten" och plugg. Idag har jag även hunnit med att äta lunch på stan med Izabella och Kamilla och köpa presenter. Försökte ta mig in på posten men kön räckte ner till main (nästan så) och när jag försökte fråga om det fanns en drop-in-tid på hårstudion bredvid posten dök tanten i fråga ner bakom en disk och vägrade komma tillbaka. Nähänä tänkte jag och åkte hem för att skriva klart seminarieuppgifterna. Nu ska jag bara be Yvonne kolla på dom innan jag skickar in min första uppgift på Anatomi- och fysiologikursen.
Nu ska jag hoppa i träningskläderna (om jag har några, det måste undersökas) och åka och träna i Bornheim med Izabella. Hon har hittat ett center som enbart kostar €10 i månaden. Värt att prova på.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!