Mittwoch (7.de September liksom?)

Det är lätt att kliva upp på morgonen när man har världens bästa jobb. Ibland undrar jag om det ens går att kallas jobb, men jag får ju onekligen betalt för det så sure. Vi har inte gjort någon stor upptäckt eller uppfunnit något livsförändrande,  men det har varit en fin dag. Regnet gav med sig redan runt 9.00 och vi kom oss ut en stund på prommis (är inte det ett lite töntigt ord?) innan lunch.


Min lille superkille (hjälmen är oklar)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta något. Jag ska dricka kaffe på Starbucks (finally) med Izabella (finally) och sen sova hos min man.

Comments
Muahra skrev 2011-09-07 @ 22:18:27

Bildbevis!

Än så länge har du bara skrivit om honom. Existerar han eller försöker du bara lugna oss ♥

URL: http://cadjus.blogspot.com/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!