Morgonrutin

När jag kliver upp på morgonen slår jag på datorn (om jag kliver upp i tid dvs.)
Min morgonritual vid datorn ser ut såhär;

07:20 - slår på datorn, trycker genast upp facebook

07:21 - i väntan på att facebooksidan ska laddas trycker jag upp en ny flik och loggar där in på min blogg

07:22 - Facebook är uppe, kollar uppdateringar osv

07:25 - nya flikar med; Hotmail, Spiderchick.nu, tjidtjies blogg (och därigenom går jag in på de bloggar jag ser har uppdaterats sen jag kollade sist) och micahs.se

07:30 - kollat bloggar och mejl, svarar aldrig på mejl så här tidigt så nu är jag "klar".

07:31 - Sminkar mig, fixar håret, klär på mig. Finns sedan tid så äter jag en skål youghurt framför datorn och lägger in ett blogginlägg på min egen blogg. Hinns det sedan med ännu mer kollar jag flera vänners bloggar. 07:57 måste jag gå ut ur dörren.

Ungefär sådär ser min vardagsmorgon ut.

Comments
spiderchick skrev 2011-09-22 @ 17:39:18

kul :-)

URL: http://spiderchick.nu

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!