Muahras lilla räka

Jag har turen att ha en stor familj. En stor, helt underbar (och mestadels knasig) familj som oftast inte make any sense men som alltid finns där för mig. Jag har en massa syskon, kusiner och syskonbarn. Eller, jag har två syskonbarn (Molly och Tobin) men eftersom min systersyster (jo, jag har sådana) har en liten Anna så har jag tagit henne också. Lilla, söta Anna som muahra saknar otroligt mycket emellanåt. Den enda av mina syskonbarn som även också kallar mig muahra.. Nåväl, det jag vill komma till är att jag är glad att jag har så många i mitt liv. Så mycket familj. Och till Anna vill jag säga att jag älskar henne. Liksom.


Foto; Mathilda Blomdahl.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!