Time goes by

När jag klev utanför dörren imorse höll jag på att få en mindre chock. Det var svinkallt och dimma i hela staden. Så idag mina vänner, kom hösten till Frankfurt. Det firade (?) jag och A med att baka. Vi var inne hela dagen, kollade på mamma Mu, bakade och läste böcker. På eftermiddagen blev det så varmt att jag fick klä av ungarna (inte nakna men tjocktröja och väst kändes lite overkill). Hämtade Alice på eftermiddagen och har myst på som bara den resten av kvällen. Hon är en fin tjej Alice, jag är så lyckligt lottad som enbart har fina barn att ta hand om. Fina barn, med fina föräldrar. Det är verkligen tur. Annars hade jag inte klarat av förra veckan tack!


Fin dag med fin pojke.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!