Familjesöndag

Idag följde jag med familjen Emmerich upp till Saalburg och promenerade i skogen (och i Rommarborgen. Romarborgen? Rommareborg? wtf). Det var en aning kyligt men i solen skönt och en promenad i bergen/skogen var alldeles perfekt. Barnen studase omkring och vi mest spatserade och pratade om livet. Vi avslutade det hela med en tripp till Ikea för fika. Fikan utvecklades till en lunch och sedan en lång shoppingtur igenom det gigantiska möbelvaruhuset. För endast 21 € fick jag med mig 6 rödvinsglas (hade tänkt köpa två men Franck övertalade mig till att köpa flera då jag med största sannolikhet skulle ha sönder dom innan jag ens kommit hem), ett par spetsgardiner, två diskborstar, lite kryddväxter, 5 galgar och tre träslevar. Jag är mycket nöjd, och nu tjidtjie får du och muahra minnsan komma hit och dricka rödvin på min balkong!


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!