Gründonnerstag

Så hamnade jag (äntligen) hemma i sängen. Jag skippade utgång eftersom jag helt enkelt inte orkar (man kan tro att åldern börjar ta ut sin rätt men jag är bara 23 så jag kan inte direkt skylla på det. Jag antar att jag bara är en trött människa). Så nu ska jag kura ner mig i sängen med en film, ett glas saft och mitt påskägg.

Och plötsligt lät jag som 12 år istället. Det finns ingen hejd på mig och min ålder det hör ju jag det.


Påskduken kom med den svenska påskharen och påskäggen har den tyska och den svenska hjälpts åt med. Finfina påskharar, kort och gott.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!