Hemma från Hamburg

Det förra inlägget skulle ha kommit upp imorse men mitt internet tog liksom.. Slut, så det kom in nu istället. Vi är hemma igen efter en snabbvisit i Hamburg. Jag körde bara fel en gång (när jag råkade åka mot Bad Homburg istället för mot stan. Alltså körde jag fel dom sista 5 minuterna. Helt okej) och körandet gick bra. Gudstjänsten i Svenska kyrkan i Hamburg var fin och ja. Allt var fint, liksom. Nu lyssnar jag och Yvonne på Kepler och ska försöka anmäla oss till några kurser. Så jag lägger upp lite bilder senare. Måste liksom ordna lite med dom innan ni får se't. Men OH så fin stad Hamburg är! Vill någon köpa mig ett hus där och bo där med mig som hemmafru säger jag ja på en gång. Tack på förhand.


Shoppingen jag gjorde ca 20 minuter efter att vi hade parkerat bilen i Hamburg. Jag har letat efter dessa tofflor i över ett halvår och var så nöjd så det hade räckt för hela helgen.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!