Jag fullkomligt ÄLSKAR påsken!

Alltså jag är hemskt ledsen men det har varit (är fortfarande) en rätt stressig dag. Fast stressig på ett fint sätt. Jag behövde inte kliva upp i ottan imorse. Sedan har jag hunnit med att träna (hon ville döda våra muskler), handla två gånger på olika affärer (fanns ingen chans att jag skulle orka bära hem allt som skulle handlas på en och samma gång. Jag ska även handla ännu en gång idag. Vadå bunkra upp inför påskhelgen), städa hela köket, diskat, lagat middag och en potatisgratäng till imorgon och putsat fönstret i köket. Där någonstans hann jag faktiskt också äta och duscha. Nu ska jag hoppa i skorna och hetsa upp till kyrkan. Jag måste handla på vägen dit (youghurt och ägg. Jorå, jag glömde köpa ägg till självaste påsken) och jag ska vara där om ungefär en halvtimme. Det vankas skärtorsdagsmässa och vi ska sjunga Iona-sånger. Dom är fina men lite låga och deppiga. Om ni frågar mig.

Men så dör han ju först, Jesus, innan han uppstår. Så det kan ju inte vara party hela helgen.

(på tal om party fick jag två påskpresenter med posten idag. TACK påskhararna Renhuvud! <3)



GLAD PÅSK!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!