Lill-lördag (I Sverige)

Jo. När jag hade jobbat klart (en asfin jobbdag. Det var kul att träffa Lea och Philip igen! Och att Philips Judo-tränare var typ skitsnygg och jag var tvungen att sitta och titta på honom i 90 minuter gjorde inte dagen sämre..) kom Anna hem till mig och drog lite saxar igenom mitt hår. Det blev precis så som jag hade tänkt det och mitt i allt ringer Mathias och vill ha öl-vänner. Det fick han, Yvonne följde också med. Det fanns inte Handkäs' mit Musik men väl fetaost med vitlöksbröd.


Jag är nöjd! Anna måste ha läst mina tankar och klippte exakt i den längden jag ville ha. TACK!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!