Thank god it's friday!

Igårkväll tränade jag och sen gjorde jag inte speciellt mycket mer. Jag har fastnat rejält i boken jag nu läser. Den är helt Psyko (så heter den i och för sig Sankta Psyko så vad hade jag förväntat mig?) och jättebra. Jag har några sidor kvar men kan absolut rekomendera den. Sankta Psyko skriven av Johan Theorin. Asbra, kort och gott (och lite creepy så är du lättskrämd kanske du inte ska läsa den).

Nu ska jag göra mig iordning och åka på jobb. Ikväll är jag bortbjuden på middag så jag är inte helt säker på att jag hinner blogga något mer idag. Vi får se hur det blir med den saken. Trevlig helg på er!


Comments
marika skrev 2012-04-20 @ 19:57:32

super fin i håret sis!!! <3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!