Torsdag i April

Jo men det har gått bra idag också. Jag och A har fikat på stan och sedan provade vi skor på Intersport. A ville mest prova dom stora, det gick sådär. Sen har jag haft hand om en sjuk Henri som är orolig att hans lillasyster ska råka komma ut ur mammas mage när hon sitter på toaletten.

Det var väl egentligen det hela. Hemma har jag skypat och fixat med en massa som skulle bli fixat med. Kollat biljetter till bröllopet i Sverige, kollat andra biljetter till Sverige. Svarat på mejl och kollat boende och hej och hå. Nu ska jag be min sambo smörja in min axel med voltaren och sen ska jag lägga mig. Jag ska upp och jobba tidigt imorgon också.

Jag längtar tills söndag. Då är jag ledig.
Ledsen för dåligt bloggande. Jag skyller på mycket jobb och en axel som strejkar när jag knappar på datorn.



Blame the axel. Vet ni förresten att axel på tyska är armhåla. Lite festligt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!