Verschwunden

..kan man tro att jag är idag. Jag blir glad när ni som läser saknar mina inlägg. Anledningen till uteblivet bloggande är att jag har jobbat och farit omkring med pojken idag = inte kunnat blogga. Jag har även använd upp mitt internet och allting går alltså lite segt att ladda upp. Vi får se om ens detta kommer upp.. Just nu är jag mellan två jobb och sitter på jennys cupcake och dricker godaste kaffet i stan och äter godaste cupcaken jag någonsin provat (Yvonne det blev en chocolate lovers). Om 20 minuter ska jag bege mig iväg och hämta Henri. Senare ikväll ska jag träffa Iza.

Herregud den här cupcaken är så god så jag dör.


Comments
marika skrev 2012-04-17 @ 20:44:33

SV haha.. underbart faktiskt!!

meen, cupcake lät inte heller så dumt xP

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!