En bror, en far?

Min bror ringde just. Han påminner så mycket om våran far att det är läskigt emellanåt. Just nu var han påväg ner på byn för att tanka och sedan åka vidare ut i skogen. Alltså, på skotern då, för att kolla till bovtshen (renarna). Jag råkade kalla honom aehtjie (pappa) två gånger under vårt samtal och han höll med om att han höll på att bli mer och mer lik aehtjie men kanske inte så mycket.

Vielle - Okej, men nu ska jag hoppa av. Eller inte hoppa av men sluta köra bil. Eller alltså kliva ur bilen.
Jag - men vi hörs då vielle, kul att du ringde..
vielle - men HELVETE jag har glömt plånboken!
*PIIIIP*


Jag älskar dig så mycket, lille förvirrade mini-aehtjie. (and I rest my case)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!