En dag mitt i veckan (även fast jag gått omkring och önsketrott att det är torsdag idag)

Idag har jag och A haft playdate. Vi åkte U-bahn och lekte sedan hela förmiddagen med Walter och Beata (A med Walter, jag pratade mest med Daniella och drack kaffe medan Beata.. Kröp omkring för sig själv). Det gick hur bra som helst, och dom både lekte och pratade med varandra. Mest pratade dom mot varandra, om olika saker. Men så länge dom trodde att dom pratade om samma sak så gick det bra.

Nu har hag börjat städningen inför helgen. På fredag får jag hit Ecuador-ligan (alltså tjejerna jag var i Ecuador med. Anna, Sara och Malin) och då ska det bannimej vara fint här hemma. Det lär ju bli lagom utstökat sen med fem tjejer under samma tak. Så är det kör ikväll också. Jag är trött men sjunga är ju roligt så det blir asbra.


Pojkarna ligger och pratar med varandra på mattan. Mycket lyckad playdate.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!