Färdigstuvat för idag.

Sådär. Nu har jag meckat hela kvällen (med undantag för matlagning. Asgod kycklinggryta med pasta till. Kan vi tack Jessica för förresten. Alltså, att jag gjorde maten. Det var inte hon som lagade den) och har fått till det relativt bra om jag får säga det själv. Ville egentligen ha en mörkare bakgrund, men det är sant att det blir jobbigare att läsa inläggen då så jag landade på denna (just nu åtminstone, säg gärna vad ni tycker). Förövrigt är jag rätt imponerad över att jag lyckades med allt detta helt själv. Nu ser den ju lite B-ig ut, men så är den ju även det. I alla fall kan ni nu följa mig enkelt via Bloglovin och även Twitter, om ni har det. Men nu är det dags att borsta tänderna och gå och lägga sig. Imorgon ska jag och A på playdate, det måste vi vara pigga för! Något säger mig att pojken redan sover så det är bara jag kvar nu. Off to bed, imorgon ska det lekas som aldrig förr.

Lämna gärna en kommentar med vad ni tycker! Jag är som sagt inte helt färdig än och tar tacksamt emot både positiva och negativa kommentarer!


Förövrigt är mitt hår väldigt fint idag. Tackar vi Anna och hennes kvarlämnade plattång för.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!