Fasching-/Weihnachtsparty (Karneval-/Julfest)

Så har jag överlevt ett kalas med 9 stycken 7-10 åringar. Det gick faktiskt hur bra som helst. De flesta var utklädda, vi hade några lekar, god mat och sedan en film och avslutande disco. Alla skötte sig exemplariskt, men jag är ändå helt död nu. Jag ska laga ihop lite mat och dö i soffan framför någon bra serie (just nu är det Once Upon A Time som gäller).


Jag gjorde iordning barnkalasmat alla var nöjda med

Barnkalasbarnen (Karin längst fram i Clownkostym)

Fikadags

Trött (och nöjd) tjej efter en fullspäckad dag

Tack kära Karin för inbjudan till ditt fina kalas (hennes oroan över att jag inte skulle förstå något försvann också snabbt när hon insåg att jag förstod alla hennes vänner och dom förstod mig. Tysk-huve har jag nu, helt trött)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!