Faschingfredagen pt 1

Igår fick jag reda på att det var fet-strejk på flygplatsen här i Frankfurt (bara den största på fastlandet.. Inte någon konst att strejka där). Såklart dom skulle strejka just den dagen mina vänner skulle komma (såklart skulle även motorn på deras ersättningsflygplan heller inte vilja starta). I alla fall åt jag lunch i lugn och ro med Jessica, Yvonne och Izabella på Bar celona i väntan på bättre tider. Det var gemytligt som tusan och gott. Sedan sa vi hejdå till Jessica som skulle gå och köpa kritor (och mest flyga till Australien för ett halvår) och jag höll nästan på att grina lite men sa ingenting för då skulle Jessica också grina och kaoset skulle varit ett faktum. Så jag bet ihop, låtsades att vi ses jättesnart igen (6 månader är ju typ jättesnart) och gick och shoppade ett oreange linne till kvällens bravader. Fann ett (inte ritkigt samma färg som legginsen men vad tusan) och begav mig sedan ut till flygplatsen för att hämta mina vänner. Dom kom fram, efter många om och men.


Jessica och Yvonne på Bar Celona där dom har bra mat för bra priser. Ändå.

Yvonne och Izabella i My Zeil - rulltrappan.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!