Jag sliter mitt hår (och slänger det i duschröret enligt vår hyresvärd).

Det blev inget eftermiddagsjobb idag eftersom stackars lille Henri hade hunnit bli sjuk och låg å kved i sängen när jag kom dit. Så jag åkte förbi stan, shoppade två linnen på Esprit (fick dock betala fel pris för det och måste gå tillbaka imorrn och fixa till det), fixade ett medlemskort på samma butik (jag kände mig lite som Jenny) och köpte två hår"grejer" som jag har letat efter länge och äntligen funnit. När jag kom hem till lägenheten visade det sig ha varit en bra idé att ha shoppat lite för jag stötte på vår hyresvärd som undrade om det blivit bättre i duschen (vilket det inte har blivit) och sedan fick jag en liten utskällning innan han följde med upp och äntligen insåg att det kanske inte är vårat fel att det är stopp i röret. Jag har försökt att förklara det för honom hundra gånger, att det omöjligt kan vara stopp pga hår i duschen eftersom vi inte ens har duschat efter att dom bytte rör. Jag blir så trött. Imorgon skulle de kontakta en firma i alla fall, och förhoppningsvis kommer dom samma dag och fixar till skiten. Det är otroligt ledsamt att inte kunna använda duschen, ska ni veta.

Så nu piper vi, jag och min sambo, ner på stan och äter middag och tar en drink.
En dag kvar nu, en dag kvar..


Ny-hår-grejsimojs. Fin.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!