Lördag part 1

Pass 1 - avklarat. Jag har passat flickorna Svallfors och ska snart iväg för att ta hand om lilla Ellen medan hennes föräldrar går ut och har vuxen-tid. Hann träffa Yvonne och Izabella på stan och shoppa ett par träningsbyxor (minnsan) och en del till min faschingkostym också. Nu är jag mätt och har inhandlat godis till ikväll då jag ska avnjuta melodifestivalen i soffan hos barnvaktsfamiljen! Ja, det är lyx-barnvaktande ikväll då familjen har svensk tv. Sån. Lyx. När man bor i landet där de dubbar vartenda ord som sägs i tv.


Jag hinner inte lägga upp några bilder innan jag ska gå så ni får en bild på fina Izabella tills vidare.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!