Party och för andra skidåkning.

Vielle och Laevie Jens kör på för fullt och har redan passerat Evertsberg. Det låter som att dom har finväder hemma i Dalarna så jag anar att dom har det bra. Dom små pojkarna (som egentligen inte är så små. Jens är ju lika gammal som mig och Vielle bara 2.5 år yngre..).

Nu har jag gjort mig redo för barnkalas (jag är självklart inte bara ditbjuden som gäst, jag ska hjälpa Malin med spektaklet också) och  ska strax kila ner till tunnelbanan. Nos och morrhår målar jag på när jag är hemms hos familjen. Trots att det inte är jättelänge sedan det var Fasching känns det bäst så.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!