Samernas nationaldag (hej alla)

Åh herre i min hatt! Utbrast jag när jag kom hem från träningen (jag överlvde, tack för peppen Madde!) och fick se dagens statistik på bloggen. Fortsätter det såhär får Kissie och Blondinbella (som förövrigt är skitsnygg now adays tycker ni inte?) akta sig.

Nejdå, jag är inte ens i närheten av att spela i dom nivåerna. Men det är alltid kul med nya läsare, så hejhej allihopa! Förmodligen har ni hittat hit via min Facebook där jag lyckats göra någon inställning så allt jag skriver postas även där. Men ändock - hejhej!

Förresten är det samernas nationaldag idag och det firade jag och Josefin med att äta semla (otroligt samiskt tycker ni inte) och sjunga nationalsången. Josefin tyckte den var fin och jag var glad. Jag är på riktigt skitbra humör idag. Allting är förtusan fint. Fintfint. Och förresten, om jag hade haft lite framförhållning hade jag tipsat om att min tjidtjie föreläser på Faluns Stadsbibliotek idag men jag vet inte vilken tid och det har med största sannolikhet redan börjat. Men nu vet ni vad ni missar i alla fall, och det är ju.. Helt onödigt.


Vielle, Aehtjie, Marika, Jag, Aahka Gunhild och Celina på Marikas konfirmation sommaren 2010. Aahka ser lite putt ut men kanske hon var det. Fina och färgglada är vi åtminstone.

Comments
En annan Jessica skrev 2012-02-06 @ 22:15:11

Happy Samedag fina vän! Nu är min nya blogg klar för beskådan! :) Puss!

URL: http://enannanjessica.se
Madde skrev 2012-02-06 @ 22:42:47


Madde skrev 2012-02-06 @ 22:46:15

Bra Angelica. Jag fick kramp i båda vaderna och ena låret pga träningsvärken från gårdagens träning. Det var inte kul. Kommer nog inte kunna gå imorrn, typiskt.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!